poniedziałek, 14 listopada 2011

Odkrycie siebie na nowo...

29 maj 2011

Bo we mnie jest seks....

gorący jak ogień....
Tak, tak odkryłam, że można być seksi mając parę kg więcej niż to się miało kilka miesięcy temu :D Od dnia wczorajszego zaczęłam robić delikatny makijaż i ubierać się jak należy kobiecie :D W ruch poszły buty na koturnie, leginsy, tunika i biżyteria, której od wieków nie nosiłam :D O matko jak mi z tym nowym JA dobrze :D W KOŃCU CZUJE SIĘ ATRAKCYJNIE! Zaczęłam dbać o siebie nie tylko na zwenątrz, ale i wewnątrz. Zdrowe odżywianie, sport z Tosią!
Pomału ruszam z moim własnym małym biznesem :D Zajęłam się ręcznym robieniem albumów okolicznościowych z drewna oraz pamiętnikami również z drewna, w których można uwieczniać pisemnie i fotografiami piękne chwile z życia :) Robię albumy imienne, z ważną dla Was datą itp. W końcu będę miała własne pieniądze w portfelu :D 

Dobrze wrócić do bycia 100% kobietą!!!!
A tu moje zdjęcie hehe 

1 komentarz:

  1. ooo ta notatka jest mega motywujaca, mam nadzieje,ze dalej trzymasz sie tego, i w ruchu dalej są sexi ciuszki makijaz, ruch i zdrowe odzywianie )
    i sex jest udany :)

    OdpowiedzUsuń