poniedziałek, 14 listopada 2011

Co u Nas?

27 październik 2011

Dawno nie pisałam nic na tym forum, jedynie co robiłam to od wielkiego dzwonu odpowiedziałam na 2-3 pytania i odrazu  uciekałam z komputera. Jakoś ostatnio nie czuje ochoty siedzenia na 40 tygodniach, bo ludzie którzy tu się logują nie potrafią włączyć u siebie przycisku "WIĘCEJ LUZU" :D A tłumaczyć komuś swoich żartów nie mam ochoty:) Czas stracony na wyjaśnianiu swoich wypowiedzi wolę poświęcić Mojej Tosi :*.
Poza tym nie lubię jak ludzie udają kogoś mądrego jak daleko im jest do tego stanu :) (Nie uważam się za osobę najinteligentniejszą ale mądra jestem hahaha :P ) No i obłudy, która tu niestety często zagląda... No, ale ludzi sie nie zmieni i nawet nie chciałoby mi się tego robić :P:D
Co u Nas Tosia szaleje z pchaczem po mieszkaniu, pluje jabłkiem :D, uwielbia szpinak i rybki :) Potrafi jeszcze więcej niż ostanio.... 
Jak np. Wołam Tosię "Chodź", a ona mi na to "Chodź Ty". Więc mówię jej "Nie chodź Ty" i nagle słyszę odpowiedź "Nie chce mi się" I co tu zrobić... Nie mogłam powstrzymać się od śmiechu :D Przygodę z chodzeniem jeszcze nie uważamy za otwartą, a ja się osobiście z tego cieszę :):) Dostaje mi loków na główce :) i mierzy mi już Truskawka 86cm :) 
Całusy w brzuszek dla Inki - Karolinki :* 
I buziaki dla Gosi od Agnieszki :*

2 komentarze:

  1. nawet nie zauwazylam,ze przesylalas nam buziaki :) to mile,ze pamietasz o nas :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej Ciotka.!
    Dzięki za buziaka:* Odsyłamy z Olusiem buźki i kopniaki :D :**

    OdpowiedzUsuń